Κ.Γ.Καρυωτάκης: Πάρε τα δώρα (Νηπενθή, 1921) Εκδ.Ιδεόγραμμα, 2005, σ.41.

assets_LARGE_t_1461_187559

Πάρε τα δώρα της ψυχής σου νάρτης.
Σου ετοίμασα τη μαύρη κάμαρά μου.
Στον κήπο αρρώστησεν ο Μάρτης,
και αρρώστησεν ο Μάρτης στην καρδιά μου.

Πάρε του πόνου σου τη σμύρνα κ’ έλα.
Όλα θε να σ’ αρέσουν, έχω κόψει
το ρόδο, στο παράθυρο που εγέλα
την αυστηρή μου βλέποντας την όψη.

Πάρε απαλά τον οίχτο σου να φτάσης,
και πάρε του καημού σου τη γαλήνη.
Στα μάτια μου το χέρι θα περάσης,
το βραδυνό μου δέος για ν΄απαλύνη.

About Der Landstreicher

Ιδού η αληθινή Ταϊτή, δηλαδή: πιστά πλασμένη με τη φαντασία μου. (Πολ Γκογκέν και Σαρλ Μορίς)............... Είμαστε εμείς οι ονειροπαρμένοι τρελλοί της γης με τη φλογισμένη καρδιά και τα έξαλλα μάτια. (Γιώργος Μακρής).............. Und wollt ihr wissen, wer ich bin, ich weiß es selber nicht, ich irre so durchs Leben hin, weiß nicht, wo ich zu Hause bin und will es wissen nicht. (Landstreicherlied, Arnold Waldwagner)...........

Leave a comment