Όταν βουλευτής της Χρυσαυγής ανακαλύπτει την εγκληματική της δράση

1004520_10153876521640487_14607128_n

Δημοσιεύουμε την επιστολή ανεξαρτητοποίησης του βουλευτή Λάρισας, Χ. Αλεξόπουλου, από την κοινοβουλευτική ομάδα της Χρυσής Αυγής για να καταδείξουμε δύο τινά:

Πρώτον, είναι ο πρώτος βουλευτής της Χρυσής Αυγής, ο οποίος παραδέχεται την “εγκληματική δράση” της νεοναζιστικής οργάνωσης και ασφαλώς δεν διευκολύνει τους ήδη προφυλακισθέντες ομοϊδεάτες του. Επιπλέον, η παραδοχή του είναι ένα ακόμη επιχείρημα για τον κυοφορούμενο αποκλεισμό της συμμορίας από τις ευρωεκλογές του Μαίου.

Δεύτερον, επιβεβαιώνει το πόσο δειλοί και “κότες” είναι οι ντόπιοι “εθνικιστές” – μπράβοι των δολοφονικών ταγμάτων ασφαλείας, του ρατσιστικού τσαμπουκά και των γυμναστηρίων, οι οποίο εγκαταλείπουν το καράβι μόλις συνειδητοποιούν, παριστάνοντας φτηνιάρικα τους ανίδεους και τα “καλά παιδιά”, ότι σφίγγει ο κλοιός των ανακριτικών αρχών γύρω τους, ότι δεν είναι τόσο ισχυροί πια ώστε να διαλύουν πάγκους μικροπωλητών στη λαϊκή και να τρομοκρατούν ανυπεράσπιστους μετανάστες.

————

«Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,

Ο υπογεγραμμένος Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος, βουλευτής Λάρισας, με την παρούσα σας δηλώνω την αποχώρηση μου από την κοινοβουλευτική ομάδα «Λαϊκός σύνδεσμος Χρυσή Αυγή» και σας δηλώνω ότι παραμένω ανεξάρτητος βουλευτής.

Στην απόφαση μου αυτή κατέληξα μετά από σωρεία αποκαλύψεων για τη δράση μελών της, που χαρακτηρίστηκε ως εγκληματική, την οποία ασφαλώς δεν γνώριζα και μάλιστα λυπάμαι γιατί δεν ενήργησα νωρίτερα και δεν διαφοροποίησα τη στάση μου όταν έβλεπα σε ποιους δρόμους οδηγούνται μια πολιτική προσπάθεια που εγώ την πίστεψα ως πατριωτική, αντισυστημική, κοινωνική και κατέληξε να χαρακτηρίζεται από δράσεις και ενέργειες που εγώ, αλλά και πολλοί συναγωνιστές μου καταδικάζουμε απερίφραστα και μετανιώνω που έστω και άθελά μου συνδέθηκα πολιτικά με αυτές.

Στη σημερινή μου δήλωση θα ήθελα να είχα προβεί νωρίτερα, αλλά δεν το έκανα για λόγους που επιφυλάσσομαι να αναφέρω στο μέλλον. Το αποφάσισα όμως γιατί δεν μου επιτρέπει πλέον η συνείδηση μου να συνδέω τις πατριωτικές και εθνικιστικές μου ιδέες με τέτοιου είδους ενέργειες και πρακτικές.»

————-

ΥΓ. “Ο πατριωτισμός είναι το έσχατο καταφύγιο του κάθε απατεώνα”. Αυτή τη ρήση δεν την επιλέξαμε εμείς για κατακλείδα, αλλά περιλαμβάνεται (χωρίς πλάκα) στην ανακοίνωση των εκπροσώπων της ναζιστικής οργάνωσης των νομών της Θεσσαλίας εναντίον του “Ιούδα” Αλεξόπουλου…

About Der Landstreicher

Ιδού η αληθινή Ταϊτή, δηλαδή: πιστά πλασμένη με τη φαντασία μου. (Πολ Γκογκέν και Σαρλ Μορίς)............... Είμαστε εμείς οι ονειροπαρμένοι τρελλοί της γης με τη φλογισμένη καρδιά και τα έξαλλα μάτια. (Γιώργος Μακρής).............. Und wollt ihr wissen, wer ich bin, ich weiß es selber nicht, ich irre so durchs Leben hin, weiß nicht, wo ich zu Hause bin und will es wissen nicht. (Landstreicherlied, Arnold Waldwagner)...........

Leave a Reply

