Joachim Gauck: Ένας γενναίος πρόεδρος – ein tapferer Bundespräsident

1504331311-joachim-gauck-mahnmal-griechenland-Mo7p0qBcc09

«Επιθυμώ να αρθρώσω, αυτό που όσοι έδιναν ή εκτελούσαν τότε διαταγές δεν ήθελαν, ή δεν μπόρεσαν να προφέρουν, ότι δηλαδή τα όσα συνέβησαν εδώ ήταν κτηνώδης αδικία, ζητώ συγγνώμη. Ή λυπάμαι βαθιά. Ή μετανιώνω που εκτέλεσα εγκληματικές διαταγές».

„Ich wünschte so sehr, längst hätte einer gesagt, der damals Befehle gegeben und ausgeführt hat: Das, was geschehen ist, war brutales Unrecht.’Ich bitte um Entschuldigung. Oder: ‘Es tut mir so unendlich leid.’ Oder: ‘Ich bereue, dass ich verbrecherischen Befehlen gefolgt bin.’“

Joachim Gauck
Πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας
(Λιγκιάδες Ιωαννίνων)

Ένας πρόεδρος με διαδρομή αγώνων για τη δημοκρατία, την ελευθερία και τα δικαιώματα
Ένας γενναίος πρόεδρος

About Der Landstreicher

Ιδού η αληθινή Ταϊτή, δηλαδή: πιστά πλασμένη με τη φαντασία μου. (Πολ Γκογκέν και Σαρλ Μορίς)............... Είμαστε εμείς οι ονειροπαρμένοι τρελλοί της γης με τη φλογισμένη καρδιά και τα έξαλλα μάτια. (Γιώργος Μακρής).............. Und wollt ihr wissen, wer ich bin, ich weiß es selber nicht, ich irre so durchs Leben hin, weiß nicht, wo ich zu Hause bin und will es wissen nicht. (Landstreicherlied, Arnold Waldwagner)...........

Leave a Reply

