Χρήστος Βακαλόπουλος – Νέες Αθηναϊκές Ιστορίες (“1965 μ.Χ.”, σελ.60), Εστία, 1989.

106543

Εγώ είμαι πιο πολύ ερωτευμένος από τον Άγγελο, έχω χορέψει με τη Νανά έντεκα φορές κι αυτός όλες κι όλες πέντε. Αυτός λέει έξι αλλά μετράει και τη γιάνκα που δεν πιάνεται, εκεί χορεύουν όλοι μαζί, δηλαδή ο καθένας μόνος του, η γιάνκα δεν πιάνεται. Όταν λέμε χορός εννοούμε μπλουζ, αργό. Την πρώτη φορά που χορέψαμε με τη Νανά δεν είπαμε τίποτα, ο ένας κοίταζε αριστερά κι ο άλλος δεξιά αλλά το ωραίο είναι ότι τα κεφάλια μας ήταν πάρα πολύ κοντά κι έτσι κάποια στιγμή το μάγουλό μου ακούμπησε στα μαλλιά της. Και τις άλλες φορές δεν έγινε τίποτα το σπουδαιότερο, μόνο που μιλήσαμε για λίγο, τη ρώτησα για την Αίγινα και μου είπε για ένα μαγαζί όπου χορέυεις σε μια πίστα πάνω από τη θάλασσα. Μένει στη θεία της ή στο ξενοδοχείο Μιράντα όταν είναι πολλοί συγγενείς. Κάθε μέρα της επιτρέπουν να νοικιάζει ποδήλατο. Το βράδυ πάνε σινεμά και το Σάββατο χορεύουν πάνω από τη θάλασσα. Εγώ δεν είχα πολλά να της πω, είχα πάει στο χωριό του πατέρα μου.

23-1--8-thumb-medium

About Der Landstreicher

Ιδού η αληθινή Ταϊτή, δηλαδή: πιστά πλασμένη με τη φαντασία μου. (Πολ Γκογκέν και Σαρλ Μορίς)............... Είμαστε εμείς οι ονειροπαρμένοι τρελλοί της γης με τη φλογισμένη καρδιά και τα έξαλλα μάτια. (Γιώργος Μακρής).............. Und wollt ihr wissen, wer ich bin, ich weiß es selber nicht, ich irre so durchs Leben hin, weiß nicht, wo ich zu Hause bin und will es wissen nicht. (Landstreicherlied, Arnold Waldwagner)...........

Leave a Reply

