Τελικά είμαι και πολύ… ΚΚΕ Εσωτερικού

78170-kke_eswterikou

Κυριακή πρωί.
Παιδικό πάρτι σε παιδότοπο.
Συνοδεύω κόρη.
Συνεννοούμαστε: “Μία – μιάμιση ώρα και πολύ είναι”.
Χαιρετούμε, ευχόμαστε, η θυγατέρα ξαμολιέται.
Μένω μόνος και αμήχανος στη μέση ενός άγνωστου περιβάλλοντος. Μου υποδεικνύουν (ευγενικά) κάτι τραπέζια με λοιπούς γονείς. Δεν γνωρίζω κανέναν. Είμαι σαν τη μύγα μέσα στο γάλα (πάλι). Κάθομαι δίπλα σε κάτι πατεράδες, χαμογελώ φιλικά (θα σκοντάφτω άλλωστε πάνω τους τα επόμενα έξι χρόνια…) και ανοίγω την εφημερίδα μου χωρίς να συστηθώ (δυσκοιλιότης).

528608_483058421749220_540507447_n

Ο διπλανός μου πατέρας (συμμαθητή της κόρης μου) μιλάει με τον παραδίπλα πατέρα (συμμαθήτριας της κόρης μου). Θέλοντας και μη ακούω:
“Με τα μνημόνιά τους μας κατέστρεψαν”.
Ο πατέρας 2 συμφωνεί.
“Νύχτα θα φύγουν”.
Ο πατέρας 1 κουνάει καταφατικά το κεφάλι.
” Εμ το άλλο…Σε λίγο θα ντρεπόμαστε να έχουμε τις ελληνικές σημαίες στο μπαλκόνι μας. Μη μας πούνε χρυσαυγίτες, λέει…Εγώ από τις 28 Οκτωβρίου την έχω να κυματίζει. Δεν τη βγάζω, ρε”.
Ο πατέρας 2 ενθουσιάζεται.
” Εμένα ο κουνιάδος μου είναι αστυνομικός, στα ΜΑΤ. Και σημαία έχει στο μπαλκόνι του και στο αυτοκίνητό του και στο κράνος του”.
Ο πατέρας 1 σκάει χαμόγελο.
“Έτσσσ…”

Στη συνέχεια βγαίνουν για τσιγάρο αλλάζοντας θέμα και μιλώντας για τον Ολυμπιακό Βόλου. Εγώ όλη αυτή την ώρα έχω μείνει να κοιτάω αφηρημένος μια φωτογραφία του Σαμαρά στην ανοιχτή εφημερίδα μου. “Πέρασε τα μεσάνυχτα του Σαββάτου ο προϋπολογισμός” Σαστιμάρα, ελαφρά αποστροφή. Και για το οπτικό και για το ακουστικό ερέθισμα…

Και δεν ξέρω γιατί, αλλά εκείνη τη στιγμή που οι πατεράδες μου ζήτησαν να μαζέψω την καρέκλα μου για να τους διευκολύνω να περάσουν για τσιγάρο έξω και η κόρη μου έχωνε στο ανοιχτό μου στόμα ένα λουκανικοπιτάκι, σκέφτηκα ότι αν αυτοί οι τύποι (σαραντάρηδες, στην ηλικία μου) είναι ο λαός, αντιλαμβάνομαι πλήρως γιατί εγώ τόσα χρόνια υποστηρίζω ΚΚΕ Εσωτερικού και γιατί το ΚΚΕ Εσωτερικού δεν ξεπέρασε ποτέ το ποσοστό του 1,84%. Κατανοητός ο συνειρμός, φαντάζομαι, σε ομόσταβλους και ομοιοπαθούντες…

About Der Landstreicher

Ιδού η αληθινή Ταϊτή, δηλαδή: πιστά πλασμένη με τη φαντασία μου. (Πολ Γκογκέν και Σαρλ Μορίς)............... Είμαστε εμείς οι ονειροπαρμένοι τρελλοί της γης με τη φλογισμένη καρδιά και τα έξαλλα μάτια. (Γιώργος Μακρής).............. Und wollt ihr wissen, wer ich bin, ich weiß es selber nicht, ich irre so durchs Leben hin, weiß nicht, wo ich zu Hause bin und will es wissen nicht. (Landstreicherlied, Arnold Waldwagner)...........

One response to “Τελικά είμαι και πολύ… ΚΚΕ Εσωτερικού”

  1. wanderley says :

    μαζί σου στο 1,84% (και πολύ βάζεις) …
    RDV στη Βολάρα σε λίγες μέρες

Leave a Reply

