Ένα κωλοδάκτυλο και φύγαμε

944380_557114704341107_1099651997_n

Τόσα καλά φιλαράκια παλεύουν με τα στοιχειά τους, με τα σκοτάδια και τις αερικές περικοκλάδες του μυαλού τους. Και η πλάκα είναι ότι τα πιο ευαίσθητα, αυτά που δεν την παλεύουν καθόλου πια, είναι πανέτοιμα. Δεν το πετάνε έτσι πλέον στον αέρα.

Το φευγιό που έχει ο καθένας στο μυαλό του είναι μια υπόθεση προσωπική. Είναι το ακριβώς αντίθετο της παραίτησης. Στα μάτια τους διακρίνεται η καθαρότητα της πίστης πίσω από την φρίκη της απόγνωσης. Όταν σου λένε με μάτι που αστράφτει “δεν με σοκάρει τίποτε πια, τίποτε”, τα έχουν δει όλα.

Άλλοι θα πετάξουν, άλλοι θα χαθούν, άλλοι θα δράσουν δυναμικά, όλοι αυτοί θα αφήσουν πίσω τα συντρίμια τους, κλωτσώντας σαπιοκοιλιές, φτύνοντας στα μούτρα τα παράσιτα που ζουν εις βάρος τους, κάνοντας κωλοδάκτυλο στους μίσθαρνους και τους ψυχάκηδες.

“Να βρω την αξιοπρέπειά μου”, “να βρω την ηρεμία μου, τη ζωή μου, τίποτε άλλο”, δεν μπορώ να σου πω πόσες φορές, από πόσα πριγκηπικά στόματα και μπάντες το έχω ακούσει…Απ’ έξω μου και από μέσα μου.

Μακάρι να την κάναμε όλοι μαζί. Αλλά και πάλι, όλοι μαζί θα είμαστε.

About Der Landstreicher

Ιδού η αληθινή Ταϊτή, δηλαδή: πιστά πλασμένη με τη φαντασία μου. (Πολ Γκογκέν και Σαρλ Μορίς)............... Είμαστε εμείς οι ονειροπαρμένοι τρελλοί της γης με τη φλογισμένη καρδιά και τα έξαλλα μάτια. (Γιώργος Μακρής).............. Und wollt ihr wissen, wer ich bin, ich weiß es selber nicht, ich irre so durchs Leben hin, weiß nicht, wo ich zu Hause bin und will es wissen nicht. (Landstreicherlied, Arnold Waldwagner)...........

Leave a Reply

