Πενταψήφιος αριθμός καταγγελιών για ρατσιστικές επιθέσεις: Ο μεγάλος χλευασμός

Σας είχαμε γράψει προ ημερών για τη λειτουργία τμημάτων της ΕΛΑΣ για τη ρατσιστική βία: https://derlandstreicher.wordpress.com/2013/01/22/
Παράλληλα είχε ανακοινωθεί ένας πενταψήφιος αριθμός καταγγελίας ρατσιστικών επιθέσεων. Την πρωτοβουλία του κ. Δένδια την είχαμε χαρακτηρίσει “ανέκδοτο”. Σήμερα, σας παρουσιάζουμε την απομαγνητοφωνημένη αληθινή συνομιλία 27χρονου θύματος ρατσιστικής επίθεσης από έξι μαυροντυμένους με τον αστυνομικό του “11414”, (το οποίο δεν είναι δωρεάν) όπως δημοσιεύεται στην Εφημερίδα των Συντακτών. Για την αποτελεσματικότητα του μέτρου, το ενδιαφέρον της ΕΛΑΣ για τις καταγγελίες, για τον επαγγελματισμό των “υπεύθυνων” οργάνων, για τις υπηρεσίες της αστυνομίας στα ανθρώπινα δικαιώματα και τον συνάνθρωπο, τα συμπεράσματα δικά σας.

SPAIN IMMIGRANTS

(Α)στυνομικός: (στα ελληνικά) μ’ ακούτε;
(Μ)ετανάστης: (στα αγγλικά) μιλάτε αγγλικά;
Α: (στα ελληνικά) πείτε μου, μόνο ελληνικά.
Μ: (στα αγγλικά) όχι αγγλικά;
Α: (στα αγγλικά, όπως και στο υπόλοιπο του διαλόγου) πείτε μου.
Μ: μιλάτε αγγλικά, κύριε;
Α. ναι.
Μ. οκ, είμαι από τη Σομαλία, το Σάββατο, συγγνώμη, την Παρασκευή μου επιτέθηκαν. Είδα τον αριθμό και μου είπαν “αυτοί μπορούν να σε βοηθήσουν”.
Α. περιμένετε μισό λεπτό…(παύση) ποιος επιτέθηκε;
Μ. φορούσαν μαύρα και ήταν έξι. Ήταν η δεύτερη φορά. Την πρώτη φορά ήταν κοντά στον Άγιο Παντελεήμονα. Μου έσπασαν το χέρι. Αυτή είναι η δεύτερη φορά.
Α. πείτε μου το όνομά σας, παρακαλώ.
Μ. το όνομά μου; χρειάζεται να ξέρετε το όνομά μου;
Α. χρειάζεται, κύριε.
Μ. λέγομαι Άνταμ, είμαι από τη Σομαλία.
Α. ποιο είναι το όνομά σας, κύριε.
Μ. είπα ότι το όνομά μου είναι Άνταμ.
Α. επώνυμο.
Μ. ορίστε;
Α. το επώνυμό σας.
Μ. το όνομά μου είναι Άνταμ. Το επώνυμό μου είναι επίσης Άνταμ.
Α. το τηλέφωνό σας;
Μ. είναι ο αριθμός από τον οποίο σας παίρνω.
Α. δεν μπορώ να δω τον αριθμό σας.
Μ. 69…..
Α. μισό λεπτό, παρακαλώ (παύση) ξέρετε αυτούς που σας επιτέθηκαν;
Μ. αν τους δω, φυσικά θα τους αναγνωρίσω.
Α. πως είπατε;
Μ. αν τους δω, φυσικά τους γνωρίζω.
Α. και τα ονόματα;
Μ. ορίστε;
Α. γνωρίζετε το όνομα αυτού που σας επιτέθηκε;
Μ. το όνομα, κύριε; δεν το γνωρίζω. Αλλά φορούσαν μαύρα και ήταν 19-20 ετών. Έξι – επτά άτομα.
Α. έξι – επτά, σωστά; οκ. πού μένετε;
Μ. μένω στην Αχαρνών.
Α. Αχαρνών πόσο;
Μ. κοντά στον Άγιο Παντελεήμονα.
Α. πώς είπατε;
Μ. με ακούτε;
Α. ναι.
Μ. Αχαρνών, πίσω από τον Άγιο Παντελεήμονα.
Α. κύριε;
Μ. ξέρετε, τη μεγάλη εκκλησία.
Α. ναι.
Μ. ναι, δεν θυμάμαι τον αριθμό.
Α. πείτε μου ξανά το όνομά σας.
Μ. λέγομαι Άνταμ Άνταμ.
Α. όνομα πατρός;
Μ. Ραμίν.
Α. ωραία, έχω τον αριθμό του τηλεφώνου σας.
Μ. ωραία.
Α. αν σας χρειαστώ, θα σας πάρω.
Μ. αν με χρειαστείτε;
Α. ναι, θα σας πάρω.
Μ. αυτό είναι όλο; γιατί ακούω στην τηλεόραση ότι είστε αυτοί που βοηθούν ανθρώπους που δέχονται επίθεση.
Α. ναι.
Μ. και τώρα μου λέτε ότι, αν με χρειαστείτε, θα με πάρετε; τόσο απλά;
Α. είναι οκ.
Μ. τόσο απλά! κύριε, κάποιοι τραυματίζονται, κάποιοι μπορεί να πεθάνουν. Και μου λέτε “αν σας χρειαστώ, θα σας πάρω”;
Α. πώς είπατε;
Μ. πεθαίνουν άνθρωποι, κύριε, γίνονται επιθέσεις, φοβούνται να βγούν στο δρόμο και έρχεστε να μου πείτε “αν σας χρειαστώ, θα σας πάρω”;
Α. όταν ξανασυμβεί κάτι τέτοιο, πάρτε την Αστυνομία.
Μ. όταν μου ξανασυμβεί κάτι τέτοιο να πάρω την Αστυνομία;
Α. αχα.
Μ. εσείς δεν είστε η Αστυνομία;
Α. ναι.
Μ. είστε η αστυνομία.
Α. αλλά όταν βρεθούν κοντά σας, πάρτε την Αστυνομία.
Μ. την πρώτη φορά που μου επιτέθηκαν, κύριε, πήρα την Αστυνομία. Μου έσπασαν το χέρι. Η Αστυνομία ρώτησε αν έχω χαρτιά.
Α. αχα.
Μ. το βρίσκετε σωστό;
Α. …..
Μ απλά θέλω να μάθω τι είναι το σωστό.
Α. Γουατέβερ. Έχω τον αριθμό σας, όταν σας χρειαστώ, θα σας πάρω.
Α. σας ευχαριστώ. Ευχαριστώ που με ακούσατε.

About Der Landstreicher

Ιδού η αληθινή Ταϊτή, δηλαδή: πιστά πλασμένη με τη φαντασία μου. (Πολ Γκογκέν και Σαρλ Μορίς)............... Είμαστε εμείς οι ονειροπαρμένοι τρελλοί της γης με τη φλογισμένη καρδιά και τα έξαλλα μάτια. (Γιώργος Μακρής).............. Und wollt ihr wissen, wer ich bin, ich weiß es selber nicht, ich irre so durchs Leben hin, weiß nicht, wo ich zu Hause bin und will es wissen nicht. (Landstreicherlied, Arnold Waldwagner)...........

Leave a Reply

