Γιάννης Παλαβός – Αστείο (Νεφέλη, 2012,σελ.57-58)

Asteio_-_Giannis_Palabos12

…θα μπορούσα να είμαι εξωτερικό τώρα, οι φίλοι μου τελείωσαν μεταπτυχιακά έξω κι όχι στο London School of Economics, σε κατώτερα πανεπιστήμια κι εγώ δεν ξέρω ποια, και σχεδόν κανένας δεν γύρισε, έχουν δουλειές και ζουν εκεί, πόσα έμειναν, διακόσια εισιτήρια, τελειώνεις, κάτσε να σου εκτυπώσω το σημείωμα θεώρησης, την Παναγία του κόλλησε πάλι, έχουμε δικαστήριο την άλλη εβδομάδα, πέρασαν έξι μήνες που δεν την είδα και δεν της μίλησα, οι δικηγόροι τα κανονίζουν όλα, όταν πάω στη Λιβαδειά παίρνω τα παιδιά από τη μάνα της, είναι πράγματα αυτά, άμα τη δω δεν ξέρω τι θα κάνω, αν θα τη βρίσω ή αν θα πάω να την αγκαλιάσω να της πω να γυρίσει, μάλλον τίποτα, τα πρώτα δύο χρόνια άμα μου έλεγε γυρίζω θα την εμπιστευόμουν, τώρα όχι, τα χάλασα, πως σε είπαμε, α ναι, Πέτρο, τα χάλασα όλα, έχω ένα φίλο, μου λέει τι κάθεσαι, είσαι σαράντα εφτά χρονών, κρατιέσαι, έρχονται κοριτσάκια στον χορό και μου τρίβονται, τι θέλουν από μένα λέω, ο φίλος μου μου λέει και τι σε νοιάζει, εσύ τι θέλεις είναι που μετράει, θέλω τα παιδιά μου, και ξέρεις τι, χωρίς να τον δασκαλέψεω ο γιος μου βγήκε στο δικαστήριο και είπε στην Πρόεδρο ότι θέλει να ζήσει μαζί μου όχι με τη μάνα του, η κόρη είναι μικρή ακόμα δεν έχει συναίσθηση, Πέτρο, η Πρόεδρος δεν το έλαβε υπόψη της η καριόλα, όπα ξεκόλλησε, άραγε να ‘χει μελάνι, σκέφτομαι να ζητήσω μετάθεση, να πάω στην Εφορία της Παλλήνης, κοντά στο σπίτι μου, αλλά πάλι στον Έλεγχο, όχι γιατί μ’ αρέσει να κόβω πρόστιμα, πρέπει να ενημερώνεσαι συνέχεια για τη νομοθεσία και κρατιέται το μυαλό σου, και πάνω απ’ όλα βγαίνεις έξω και γνωρίζεις κόσμο, πας στα μαγαζιά και στα γραφεία δεν κάθεσαι στην Εφορία να ξεροσταλιάζεις, εδώ στον Κώδικα οι συνάδελφοι δεν ξέρω πώς αντέχουν, μπορεί να πάρω άδεια άνευ αποδοχών κανά μήνα να το σκεφτώ, ορίστε και οι υπογραφές, έτοιμος όλα τα εισιτήρια στο τραπέζι, βάλ’ τα σε μια σειρά εδώ τα κανονικά εδώ τα φοιτητικά εδώ τα τιμής ένεκεν, και θέλω και μια πρόσκληση, πότε είναι η παράσταση, κάθε Πέμπτη, ωραία, για την πρώτη Πέμπτη γράψε μου μια πρόσκληση, Πέτρο, μονή.

About Der Landstreicher

Ιδού η αληθινή Ταϊτή, δηλαδή: πιστά πλασμένη με τη φαντασία μου. (Πολ Γκογκέν και Σαρλ Μορίς)............... Είμαστε εμείς οι ονειροπαρμένοι τρελλοί της γης με τη φλογισμένη καρδιά και τα έξαλλα μάτια. (Γιώργος Μακρής).............. Und wollt ihr wissen, wer ich bin, ich weiß es selber nicht, ich irre so durchs Leben hin, weiß nicht, wo ich zu Hause bin und will es wissen nicht. (Landstreicherlied, Arnold Waldwagner)...........

2 responses to “Γιάννης Παλαβός – Αστείο (Νεφέλη, 2012,σελ.57-58)”

  1. boheme says :

    χαχαχα ! παράνοια !
    ντον πανικοβαλ ! κονσαντρειτ κονσαντρειτ !

  2. wanderley says :

    καλόοοοο !

Leave a Reply

