Γράμματα στον Αη Βασίλη

Κάθε χρόνο 100.000 γράμματα φτάνουν στα κίτρινα κουτιά του ταχυδρομείου με παραλήπτη τον ασπρογένη Άγιο μέσα από την ενέργεια των ΕΛΤΑ «Γράψτε ένα γράμμα στον Άγιο Βασίλη», είκοσι χρόνια από την πρώτη φορά που τα Ελληνικά Ταχυδρομεία προσπάθησαν να απαντήσουν στα γράμματα των παιδιών.

viet8321-bw

Την περασμένη Δευτέρα, την πρώτη επίσημη μέρα αποστολής των χριστουγεννιάτικων γραμμάτων έφτασαν στα ΕΛΤΑ τα πρώτα 7.000 γράμματα. Μέσα από τις επιστολές των παιδιών, καταγράφεται ο ευφάνταστος, τρυφερός και αληθινός κόσμος των παιδιών. Τα παιδάκια αντιλαμβανόμενα τις δυσκολίες που βιώνουν οι γονείς τους ζητούν γι’ αυτούς δουλειά και αγάπη, παράλληλα με τα απαραίτητα και κλασικά παιγνίδια και δώρα.

Ο Landstreicher, που πιστεύει στα παιδάκια και όχι στους μεγάλους που το παίζουν μεγάλοι, τρύπωσε στο σάκο του Αη Βασίλη και διάβασε μερικά γλυκά και συγκινητικά γράμματα:

«Αγαπητέ Αη Βασίλη, πηγαίνω τρίτη τάξη. Θα ήθελα να μου φέρεις μια προβοσκίδα που πετάει πεταλούδες από χαρτόνι και τέσσερις απόχες. Με αγάπη….»

«Επειδή έχουμε καλοριφέρ και δεν θα χωρέσεις να μπεις, πάρκαρε το έλκηθρό σου πάνω στο γκαράζ του συνεργείου. Τα κλειδιά βάλ’ τα μέσα στην κάλτσα που θα έχω βάλει στην πόρτα μου».

hold my hand

«Άγιε μου Βασίλη, κάθε χρόνο έπαιρνε ο μπαμπάς μου τηλέφωνο και μου έλεγε ότι είσαι εσύ κι εγώ έκανα πως το πίστευα. Φέτος έφυγε ο μπαμπάς από το σπίτι και δεν θέλω τίποτα πια. Σε φιλώ».

«Άγιε Βασίλη να προσέχεις το μπαμπά που είναι πάνω στον ουρανό μαζί με σένα και τον αγαπάμε πολύ. Υ.Γ. Θα ήθελα να είχα τον μπαμπά μου στις γιορτές, τον αγαπώ και μου λείπει. Μπορείς να τον φέρεις»;

«Αη Βασίλη ή όπως αλλιώς σε λένε σου ευχόμαστε η μαμά μου 92 ετών και εγώ 67 ετών καλές γιορτές. Να είσαι καλά και να παίζεις πάντα το ρόλο του καλού γέροντα που φέρνει χαρά και δώρα. Τώρα γιατί σου γράφω, δεν θέλω τίποτα σπουδαίο. Επειδή το όνομά μου είναι Βασούλα και οι πρώτες γιορτές το 1940 που γεννήθηκα ήταν φρικτές, δεν θυμάμαι τι δώρο μου έκαναν αφού ο μπαμπάς μου υπηρετούσε στο μέτωπο. Η δε μαμά μου όπως εκατομμύρια άλλες πιστεύω ότι θα με κρατούσε τρυφερά ελπίζοντας ότι όλος ο κόσμος ΕΙΡΗΝΗ. Από τότε και για 67 χρόνια δεν θυμάμαι να είχα μια χαρούμενη ονομαστική εορτή. Στην κυριολεξία αν και είμαι ανοιχτή σε κάθε ωραίο. Αν δεν σου κάνει λοιπόν κόπο, θα ήθελα να μας κάνεις δώρο ένα τηλεφώνημα ώστε να χαρεί και η μαμά μου για να νοιώσουμε στη μοναξιά μας λίγη ψευδαίσθηση. Χρόνια πολλά».

About Der Landstreicher

Ιδού η αληθινή Ταϊτή, δηλαδή: πιστά πλασμένη με τη φαντασία μου. (Πολ Γκογκέν και Σαρλ Μορίς)............... Είμαστε εμείς οι ονειροπαρμένοι τρελλοί της γης με τη φλογισμένη καρδιά και τα έξαλλα μάτια. (Γιώργος Μακρής).............. Und wollt ihr wissen, wer ich bin, ich weiß es selber nicht, ich irre so durchs Leben hin, weiß nicht, wo ich zu Hause bin und will es wissen nicht. (Landstreicherlied, Arnold Waldwagner)...........

One response to “Γράμματα στον Αη Βασίλη”

  1. Άκης says :

    Καλά Χριστούγεννα Derlandstreiche!
    πολύ όμορφο κείμενο

Leave a Reply

