The Electric Prunes – I Happen To Love You (San Fernando Valley,California,August,1967)

Για τους Electric Prunes δεν χρειάζεται να πω πολλά. Για όσους ασχολούμαστε με την γκαραζοψυχεδέλια, αποτελούν τον έναν από τους δώδεκα αποστόλους της. Διαβάστε βιογραφία, δισκογραφία, δείτε φωτογραφίες και γυρίστε πίσω στο χρόνο κλικάροντας στο http://www.electricprunes.com/

Το I happen to love you

είναι μια κορυφαία και αξεπέραστη στιγμή παραμυθένιας ψυχεδέλιας. Σαν να περπατάει ο Peter Pan μέσα στο δάσος και να κοιτάει με έκσταση τα τεράστια μανιτάρια και τις νεράιδες. Είναι επίσης σκίσιμο καρδιάς, αιώνια επίκληση στον έρωτα, όρκος και παράδοση. Γραμμένο από την δεινή πένα του παντοδύναμου διδύμου Goffin-King το 1966 για τους νεοϋορκέζους The Myddle Class, διασκευάστηκε με εκπληκτικό τρόπο από τους Prunes και συμπεριλήφθηκε στο δεύτερο LP τους, το Underground (Reprise, 1967), ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά άλμπουμς του ψυχεδελικού ροκ. Παραθέτω, κατ’ εξαίρεση, τα lyrics, για να μη χάσετε τίποτα από την ένταση του τραγουδιού..

All my pride has been confiscated

I overestimated my ability to hold out

I can’t eat, I can’t sleep, I can’t think Of anything but you, babe

And it’s not that I don’t know your kind

Your aim is to mess up my mind

And now I know you’ll succeed, yes, indeed

I go down, hang around till I crawl

Feet are small

And there’s not a thing at all that I can do, babe

But I happen to love you, baby

Ooh, I love you, baby

I just can’t stop your image from flashing

Smashing my willpower, doing me in, girl

Mama came, Mama saw, Mama conquered

It’s really nothing new, babe

Now I know just where I’m at

I don’t get another turn at bat

Now that I’ve begged, I’ll get dragged to the pit

Throw it in

And there just ain’t no help ’cause I can’t help myself

And I don’t expect any from you, babe

But I happen to love you, baby

Mm, I love you, baby

Now I know just where I’m bound

It gets hot back more underground

Now that I’m caught, I’ll get taught how to squirm, how to squeal

Be a worm on your heel

Yeah, I know the kind of deal I’ll only get from you, babe

But I happen to love you, baby I just happen to love you, baby

About Der Landstreicher

Ιδού η αληθινή Ταϊτή, δηλαδή: πιστά πλασμένη με τη φαντασία μου. (Πολ Γκογκέν και Σαρλ Μορίς)............... Είμαστε εμείς οι ονειροπαρμένοι τρελλοί της γης με τη φλογισμένη καρδιά και τα έξαλλα μάτια. (Γιώργος Μακρής).............. Und wollt ihr wissen, wer ich bin, ich weiß es selber nicht, ich irre so durchs Leben hin, weiß nicht, wo ich zu Hause bin und will es wissen nicht. (Landstreicherlied, Arnold Waldwagner)...........

Leave a Reply

